3.1.11

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Daniel Boada,
Cada dia llegeixo l'Avui i m'encanten les granotes, em fan riure molt.
Abans al suplement de l'Avui Diumenge m'agradaven molt les granotes endiumenjades també.

El teu Blog está molt bé em pudria passar hores i hores llegint vinyetes i més vinyetes.


Felicitats

9:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Només un comentari general: fins ara m'havien agradat molt les teves Granotes i Cuques però últimament això de fer tires que no són tires sinó una sola vinyeta i a més amb una granota que no acabo d'entendre-li la gràcia, trobo que estàs una mica fluix. Suposo que perquè ens tenies molt ben acostumats; per exemple amb el Neo i Post això no em passa perquè encara és l'hora que li haig de veure el sentit, la gràcia, la solta o la volta.

Salutacions i a millorar.

5:57 p. m.  
Blogger Unknown said...

Acabo de llegir el comentari anterior "anponim". El subscric totalment: A casa a tots en agraden les ganotes i les cuques, i les indiumenjades les enyorem molt. Sempre ens enganxem al nou fil argumental que us inventeu, i de vegades diem l'"a cagar a la via!"
Esperem que la nova distribució del diari ens faci encara més fàcil l'accés a la tira!!!
Gràcies!!

10:55 p. m.  
Blogger Jaume C. i B. said...

Són molt divertides. Si us plau, segueix així.

8:33 p. m.  
Blogger MaRiA!!! said...

hola daniel soc una nena de 10 anys,sempre que vaig a menjar a casa del meu avi m´assento al sofa i agafo el "avui"semre avans de anar a fer el sudocus miro les garanotes ,la veritat es que son mlt divertides,mentretenc amb elles encara que siguin molt curtets.

passat dacord???????


adeu

5:49 p. m.  
Blogger Núria mg said...

M'agrada força el bloc i, és clar, les teves vinyetes! Sempre mirava l'Avui i tenia pendent mirar el bloc. (Ara ja t'he fet un enllaç)

12:56 a. m.  
Anonymous José Luis Alvarez said...

Hola Daniel! Desconozco si serás el Dani Boada que estudio con nosotros en los Salesianos del Santo Ángel, pero de ser así me gustaría que te pusieses en contacto conmigo ya que este 9 DEL 9 A LAS NUEVE del 2009 vamos a reunirnos de nuevo para ver que tal nos sientan nuestros primeros cincuenta años. De momento ya somos bastantes los valientes, así que a ver si te anímas!
Te dejo mi mail "jlarlb@hotmail.com".
Un cordial saludo de parte de todos!

3:33 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home